PROJECTE DE TRANSFORMACIÓ DEL PATI

CONSTRUINT CABANES DE VÍMET VIU

Els dissabtes 8 i 15 de febrer de 2020, de 10.00h a 17.00h, membres de la comunitat educativa del nostre centre han participat en la construcció de les CABANES DE VÍMET VIU, actuació prevista en el projecte de transformació del pati. El projecte es va desenvolupar de manera participativa durant el curs passat i ara comencen a concretar-se diferents actuacions.

Aquests dos assoleiats dissabtes han facilitat treballar conjuntament docent, alumnes de diferents comunitats i les seves famílies en la construcció col·lectiva d’unes cabanes, que aporten al nostre pati nous espais de joc compartit i contribuiexen en la seva transformació cap a un espai coeducatiu.

Heu observat que també s’instal·laran taules de pícnic?

Esperem gaudir properament de les cabanes i les taules. De moment, us avancem instantànies que mostren el procés de construcció col·lectiva. Convidem a les famílies del centre i a tothom que vulgui conèixer el nostre institut escolar a visitar-nos durant la jornada de portes obertes!!

Gràcies a totes les persones que han participat!