L’Institut Escola Teresa Altet participa en directe a Ràdio Rubí

Ahir es van reprendre els programes de Ràdio Rubí en els que participen els centres educatius del municipi.

Per aquesta re-estrena es troben a l’estudi el regidor d’educació de l’Ajuntament de Rubí i la directora del Teresa Altet. Durant la conversa, la Dolors Oliver explica la línia pedagògica del centre i dels projectes que s’estan duen a terme, entre ells el de la Ràdio del Teresa Altet. A les 11, des de l’estudi han donat pas a la unitat mòbil que s’ha desplaçat fins al centre i allà, l’Anna Pérez, professora de l’àmbit lingüístic i impulsora del projecte, amb la Noa i el Pol, alumnes de 2n d’ESO, han explicat la seva experiència “radiofònica” que va iniciar-se el curs passat quan feien 1r: van crear el logo, van elaborar qüestionaris perquè alumnes més petits poguessin expressar els seus interessos, van entrevistar professors i professores.

Aquest curs, el projecte de ràdio, un projecte que vol promoure, entre altres objectius, l’expressió oral en llengua catalana, s’ha fet extensiu a tot l’alumnat de l’ESO que hi participa a través d’un microprojecte que tots i totes duran a terme. A més, volem que la nostra ràdio sigui un projecte obert a totes les comunitats, de manera que petits, mitjans i grans puguin participar proposant temes, com a convidats a algun programa…

Més endavant, el nostre desig és col·laborar amb altres centres educatius que facin el projecte de ràdio escolar, obrir la nostra ràdio al barri i, perquè no al municipi.

Ens agradaria comptar amb la col·laboració de Ràdio Rubí per fer-lo possible!!!

Premeu aquests enllaços per escoltar les intervencions de docents i alumnes

ELS NOUS PROJECTES DE SECUNDÀRIA

EL PROJECTE DE RÀDIO DEL TERESA ALTET