La cambra funerària de Tutankamon. Projecte de 1r d’ESO

Aquesta setmana, l’alumnat de 1r d’ESO, ha tancat el projecte SocioArtístic de “La cambra funerària de Tutankamon”.
Ens fan viure una experiència única, ens descobreixen com era l’interior de les cambres funeràries i com era l’antic Egipte, també, a on se situava i com se’l coneixia geogràficament. Ens expliquen com era la gent i com vivien en aquella època. Ens expliquen com es classificaven els diferents nivells socials, i a llegir i escriure amb l’alfabet jeroglífic.
També, ens expliquen en quin tipus de religió creien en aquella època i els Déus que més rellevància tenien.
Aquest projecte va dirigit a l’alumnat de primària. Per tal de poder explicar tota l’exposició, els alumnes de 1r d’ESO han preparat una audioguia com a mesura Covid.
Us deixem un videomuntatge de l’audioguia i de la recreació de la cambra. Esperem que us agradi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *