EDUCACIÓ FÍSICA A LA COMUNITAT DE JOVES

Us deixem algunes de les activitats que s’estan realitzant a les sessions d’Educació Física de la Comunitat de Joves:

Creació d’un Tik Tok

Avui a Educació Física, l’alumnat de 1r d’ESO B ha realitzat una coreografia utilitzant la tècnica del “Puzle d’Aronson”. Primerament, han creat una sèrie de passos i els han après en petits grups. Posteriorment, alhora que els companys i companyes anaven aprenent-se la coreografia, han desenvolupat el rol de docent i ajudaven als altres companys. Finalment, tothom ha practicat i aquest és el resultat.

Aprenentatge basat en jocs (ABS) Condició física
L’alumnat de 1r d’ESO B han practicat exercicis de condició física amb cartes. Com? A través d’un joc de cartes amb diferents exercicis, el grup ha experimentat diferents mètodes d’entrenament i diferenciaven diferents nivells de dificultat, alhora que s’autoregulaven segons el seu nivell de forma física… I el més important! Han gaudit força de l’activitat.