Alumnat becat de menjador, comunicat sobre les targetes moneder

Ens han informat que el Consell Comarcal lliurarà unes targetes moneder a l’alumnat becat del servei de menjador. S’espera poder començar a lliurar-les entre el dijous 18 i el divendres 19. Les targetes no serán nominatives, ni faran distincions entre beneficiaris d’ajuts del 50% o del 100%, sinó que hi haurà un import igual per a totes. Tindran carregat un import de diners i funcionaran com una targeta de crèdit.

Es mobilitzaran treballadors i  treballadores de l’Ajuntament, i també es demanarà la cooperació de conserges de les diferents escoles, per tal de lliurar-les a les diferents famílies.

Ben cordialment,

Equip directiu

1. Jesús Autor de l'article

Buenas, el importe de la tarjeta es indiferente al porcentaje que tengas becado, te darán el mismo dinero. De momento no hay información al respecto. Si quieres, puedes llamar a información del ayuntamiento y ellos te podrán orientar mejor. Saludos