2n ESO B: RESOLUCIÓ DE VIGILÀNCIA EPIDEMIOLOGICA 24 OCTUBRE

Benvolgudes famílies,
Com a resultat de les proves PCR que han fet als vostres fills i filles el dia 22 d’octubre, s’ha detectat un altre cas positiu al grup de 2n ESO B. Després d’estudiar aquest cas, l’actuació que s’ha decidit realitzar des del Servei de Vigilància Epidemiològica pel control de la COVID19 a l’Escola Institut Teresa Altet  de Rubí és:
Quarantena: els contactes estrets del grup 2n ESO B amb 16 alumnes .  La quarantena finalitzarà el dia 30/10/20; per tant, el següent dia lectiu es podran reincorporar al seu centre educatiu, sempre i quan no presentin símptomes les últimes 72h.  És a dir, si no hi ha símptomes es podran reincorporar el dia 03/11/20 (el dia 2 és festiu de lliure elecció de centre).
Aquesta resolució modifica la resolució anterior, enviada amb data dimarts 20/10, només en la part que afecta al grup de 2n ESO B.
US RECORDEM QUE Una PCR negativa no eximeix la realització de la quarantena.
Això vol dir que els vostres fills i filles han d’estar a casa confinats fins el dia 30 d’octubre.
Per gestionar el millor possible tots els casos positius que puguin aparèixer, us preguem que ens comuniqueu els resultats de les PCR tan aviat com els tingueu així com si els vostres fills o filles presenten qualsevol tipus de símptomes. Si apareixen símptomes, s’ha de realitzar un auto-confinament immediat i consular valoració clínica.
ADJUNTEM LA RESOLUCIÓ ENVIADA PER VIGILÀNCIA EPIDEMIOLÒGICA
Salut i cuidem-nos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *