COMENÇA EL PROJECTE “LA RÀDIO DEL TERESA ALTET”

Benvinguts/des a la ràdio del Teresa Altet!

Aquest tercer trimestre iniciem un nou projecte que donarà veu al nostre alumnat. Des de la comunitat de joves impulsem aquest nou repte i per fer-ho necessitem la col·laboració de tots i totes.

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat el logotip dintre de la matèria d’Art i han aprofitat per crear un possible logo per la nostra ràdio. En tenim molts! I volem que sigueu tota la comunitat educativa qui decideixi quin és el millor per representar la ràdio.

Us adjuntem un enllaç a un formulari on podreu escollir el que més us agradi!

FORMULARI

PROJECTE “EL FIL DEL TEMPS” A LA COMUNITAT DE JOVES

Aquesta setmana, els alumnes de 1r de l’ESO han tancat el projecte de “El fil del temps”.

Han creat un eix cronològic on han situat les diferents edats de la història. Han mesurat el temps anys abans i després de Crist i l’han traslladat en un espai físic de forma proporcional.

Mitjançant recerques d’informació, anàlisi d’obres d’art, representacions artístiques, creacions i composicions d’imatges, gravacions, edicions de vídeos i creacions de QR, ens expliquen l’evolució humana i de la història, les seves característiques principals, els motius de canvi a cada edat, els personatges històrics, els invents, els monuments arquitectònics i les guerres al llarg del temps.

I tot això ho han fet treballant en equip, amb responsabilitat, cooperació i autonomia.

Us deixem unes fotos perquè veieu com han treballat. Si voleu veure més, accediu al següent enllaç

COMENÇA EL CONSELL DELS INFANTS I JOVES

El passat 9 de març vam constituir els consells dels infants i joves del nostre centre. Els/les diferents representants ens vam presentar i vam parlar sobre les característiques d’un/a bon/a conseller/a i sobre les tasques que realitzarem! Us deixem uns vídeos amb alguns dels moments que vam viure!

RESOLUCIÓ 17 DE FEBRER

Benvolguts/des,
Després d’estudiar el cas PRGI0940312003 del grup ESO 2A, 2B, 2C l’actuació que s’ha decidit realitzar des del Servei de Vigilància Epidemiològica, pel control de la COVID19, és:

• Tests PCR sense quarantena: 0 docents () i a  21 alumnes (  , ) que podran seguir amb la seva activitat acadèmica. Tanmateix, es … Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES

ACCEDIU A L’ENLLAÇ DEL CALENDARI PER CITA PRÈVIA AQUÍ

RECORDEM. El dia 10 de març és la propera jornada de Portes Obertes:

• De 17 h a 18 h seran  per Infantil i Primària
  • De 18 h a 19 h seran  per Secundària

Com ja sabeu, en breu temps, començarà el procés de Portes Obertes al diferents centres educatius de Rubí. Aquest any, a causa de la pandèmia la recomanació és realitzar tots els tràmits de forma virtual. Al Web del centre anirem publicant les diferents instruccions i passos a seguir per fer la preinscripció escolar.

En cas de dificultats o impossibilitat, us oferim el nostre suport de forma presencial al centre, fent una cita prèvia a través del telèfon 936998001 o del correu electrònic a8076595@xtec.ca