Jocs Florals 2024

Aquest dimarts 23 d’abril, s’ha celebrat l’entrega de premis dels Jocs Florals 2024, en els quals participava tot l’alumnat de l’Altet (Infantil, Primària i Secundària). En aquesta ocasió, s’han premiat les següents categories:

A Infantil:

• Millor començament d’un conte
  • Molt bona continuació d’un conte
  • Millor final d’un conte

A Primària:

Cantata

L’alumnat de 4t de primària i les seves famílies van poder gaudir de la Cantata. Es tracta d’un espectacle a càrrec dels infants de 4t de tot Rubí i dels seus docents de música amb la col.laboració de l’escola de música i d’art municipals i dirigits, magistralment, per la nostra mestra, la Cristina Ruiz. Ens sentim molt orgullosos de la participació de l’Altet.

Rubí Forma’t

Aquesta setmana, tot l’alumnat de 4t d’ESO visitarà la Fira d’orientació i formació RUBÍ FORMA’T 2024.
L’objectiu de la Fira és ajudar a descobrir la vocació professional, mitjançant l’experimentació de diferents oficis i professions, a qui desitgi orientar o reorientar el seu futur professional.
Mostrarà l’oferta formativa d’estudis… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

Demà, dia 29 de febrer, l’Institut Escola Teresa Altet obre les seves portes a totes les famílies que vulguin venir a conèixer el centre i el nostre projecte educatiu. Totes les famílies esteu convidades a venir i a assistir a la presentació que us hem preparat.

La Jornada de portes obertes es realitzarà en dos torns: a les 15:30 h i a les 17:00 h. Us hi esperem a tots i totes!

Escape Room a tots els nivells

Aquesta setmana, tot l’alumnat de l’Altet té l’oportunitat de participar en un Escape Room organitzat al centre. Fins ara, s’hi ha convidat els/les joves de Secundària, però avui i demà, els toca als de Primària, i finalment, aquest divendres els/les d’Infantil tancaran l’activitat.

Teatre en anglès

L’Altet ha rebut la visita de tres actors internacionals, perquè els nostres estudiants de 1r, 2n i 3r d’ESO visquessin el teatre des d’una altra perspectiva. En aquest cas, es tractava d’una obra en anglès en la qual l’alumnat triava el desenvolupament de la història i, fins i tot, hi actuava!

Carnestoltes 2024

Divendres 9 de febrer, l’alumnat d’Infantil i Primària estava preparat per sortir al carrer a desfilar en la tradicional rua al voltant del centre, però el temps no ho va permetre. Tot i això, malgrat la pluja, es va gaudir de l’espectacle al gimnàs. A més a més, alguns alumnes de Secundària també van participar-hi amb una batucada.