Xerrades Game Over de l’Institut Guttman

Aquesta setmana l’alumnat de 4t d’ESO ha assistit a una xerrada a càrrec del monitor de l’Institut Guttman, Xavier Romero, que va explicar la seva experiència arran de patir un accident de trànsit amb seqüeles greus.

Game over és un programa de prevenció d’accidents de trànsit que té com a objectiu sensibilitzar els joves per tal que desenvolupin comportaments responsables, adoptin actituds de prudència i prenguin les mesures de seguretat necessàries a l’hora de conduir un vehicle de motor i en el moment de practicar activitats esportives o de lleure que comportin un risc.

Per altra banda, l’alumnat de batxillerat que cursa la matèria de biomedicina, després de treballar el sistema nerviós-motor a classe, ha escoltat de primera mà les explicacions, des del punt de vista mèdic i de funcionament de cos, sobre les conseqüències que té una lesió medul·lar.

Unes sessions molt interessants de sensibilització i conscienciació per tal que siguem prudents a l’hora d’agafar un vehicle o fer activitats que comporten un perill.

Gràcies, Xavier!