Voluntariat a la Casa Pairal

Des del curs 2016/17 que els nostres alumnes de 3r d’ESO participen en activitats de servei comunitari per a dur a terme accions de compromís cívic. Impulsat pel Departament d’Ensenyament i des de la matèria d’Ethical Values els nostres alumnes estan fent voluntariats a la Casa Pairal, la residència de gent gran de Vilassar de Mar. Els alumnes hi van a fer-los companyia a les tardes i comparteixen amb ells diverses activitats, com ara preparar berenars, jugar a jocs de taula, fer una mica d’exercici… d’aquesta manera es relacionen les dues generacions.

Aquí us deixem les impressions d’alguns alumnes:

“Vam divertir-nos molt amb els avis. Vam jugar al bingo. Crec que s’ho van passar bé i els va agradar que hi anéssim.

Joel Parés”

” M’ha agradat l’experiència d’anar a la Casa Pairal. Vaig fer el berenar amb els avis i vam cuinar galetes de xocolata. Els avis són molt simpàtics i agraïts”

Assaad Bakali

” Després de visitar els avis, m’he sentit més responsable. Crec que ens hem d’ajudar més els uns als altres”