Volem compartir un desig

Els alumnes participants en el Projecte d’acompanyament 1r d’ESO-1r de batxillerat han tornat a trobar-se per compartir una altra activitat. Aquesta vegada, i com cada any, la solidaritat de la Marató de TV3 n’és la protagonista.

… sabeu que una història mil·lenària japonesa, Senbazuru, diu que a qualsevol persona que faci 1.000 grues de paper li serà concedit un desig? Regalar grues de paper s’ha associat amb el fet de voler desitjar salut, benestar, felicitat i prosperitat…

Els alumnes de 1r d’ESO, acompanyats pels alumnes del Projecte d’acompanyament de 1r de batxillerat,  recullen l’esperit d’aquesta llegenda i elaboren i decoren origamis de paper que faran arribar, mitjançant la Fundació  Mútua General de Catalunya, la seva aportació solidària a la Marató de TV3; 1 origami, 1 euro.