Visita virtual al Museu de Carme Rovira amb l’escola de Primària Pérez Sala

Una selecció d’alumnes de 2n d’ESO D han anat a l’Escola Pérez Sala per presentar un projecte de realitat virtual als nens i nenes de 2n de primària.

La visita del nostre alumnat a l’escola de primària ha servit per explicar la vida de la Carme Rovira i Fortuny, una reconeguda pintora d’art naïf de Vilassar de Mar. L’activitat també ha permès acostar l’alumnat de primària a la ruta virtual que el grup de 2n d’ESO va dissenyar fa pocs mesos a partir de fotografies de 360º sobre la Casa Museu Carme Rovira, ubicada al municipi.

Tot plegat ha estat possible gràcies a un treball interdisciplinari entre àrees com Tecnologia, Comunicació i Art; i és que, entre d’altres dispositius, l’activitat ha requerit la utilització d’ulleres de realitat virtual per veure el museu en 3D sense necessitat de desplaçar-s’hi. L’alumnat, tant el de l’escola com el grup de 2n d’ESO, s’ho han passar d’allò més bé!