Visita al Yomo 2019

El passat 27 de febrer els alumnes de 1r de l’ESO van visitar el Yomo (Youth Mobile Festival), un dels festivals més grans dedicats a la ciència i a la tecnologia per a joves, a la Farga de l’Hospitalet de Llobregat.

Allà van poder participar d’un munt d’activitats interactives, tallers pràctics, conferències i veure una gran mostra de projectes innovadors d’alguns centres educatius de l’Hospitalet.

Us deixem la impressió de la Vera Delgado, una alumna de 1r: “La sortida al Yomo em va agradar molt perquè ens vam divertir molt i alhora vam aprendre de ciència i altres temes. També podíem anar a conferències molt interessants sobre internet o els drets de les dones. Ha estat una sortida molt interessant.”