Visita al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, PRBB

Alumnes de Biologia de 1r de batxillerat visiten el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB).

Els alumnes de biologia de primer de batxillerat hem anat a una xerrada sobre la malaltia d’Alzheimer que feia el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB)

Ens han explicat que és el succeeix en el cervell de les persones que pateixen la neuropatologia, com funciona el seu cervell i el comportament i símptomes d’aquest.

Ens han informat sobre què estan investigant per trobar una principal causa i una cura. També ens han aconsellat practicar alguns hàbits que milloraran la nostra salut cardiovascular i, per tant, cerebral, per tal de prevenir la malaltia.

La veritat és que ha estat molt entretingut, ens ho han explicat molt bé i han despertat un cert interès en nosaltres.

Ariadna Cruz, 1r batxillerat B