Visita a la Tarragona romana

El Departament de Ciències Socials va organitzar, com cada any, la visita didàctica a la Tàrraco romana. La visita va ser molt intensa i els alumnes de segon d’ESO van poder conèixer de ben a prop la seva cultura i civilització.

Ens ho explica l’alumne Jan Cabot:

“El passat 13 de febrer vam fer una excursió a Tarragona per visitar una de les ciutats més importants de l’imperi romà.  A l’arribada a la ciutat, cada classe tenia el seu guia. Des dels diferents punts de trobada, els diferents grups vam fer un recorregut per tota la part històrica. L’amfiteatre i la muralla són els dos monuments més ben conservats de tota la ciutat, a part també vam observar el circ i altres indrets de l’antiga Tàrraco.

També vam anar a veure l’aqüeducte, que es troba situat a les afores de la ciutat, anomenat també Pont del Diable o Aqüeducte de les Ferreres.”