Visita a la Casa Pairal

L’Institut Vilatzara té una llarga trajectòria de treball transversal amb sensibilitat social. Aquesta sensibilitat treballada amb els alumnes es pot copsar en múltiples projectes i en tots ells hi ha inclosa una preocupació pel context proper, tot tenint en compte l’ampli ventall de les diferents realitats socials.

Aquesta setmana, els alumnes de 3r d’ESO han començat a fer visites a la Casa Pairal del poble abans de realitzar els tallers, que portaran a terme en grups reduïts, durant els mesos de febrer i març de 2018. Aquests visites s’engloben en el conveni de col·laboració entre l’institut, que pertany al Departament d’Ensenyament, i la Casa Pairal.

Paral·lelament, a Ethical Values (valors ètics), durant aquest trimestre, estudien en què consisteix el Servei Comunitari, que pretén garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.