Veu de veïns

Com cada any, diversos alumnes d’ESO i de Batxillerat van participar en la trobada musical Veu de veïns que es va realitzar el passat dijous, 17 de maig. Aquesta vegada, van interpretar la cançó Man in the mirror de Michael Jackson.

Aquesta activitat és una oportunitat per compartir amb les altres escoles i instituts del poble importants valors i experiències a través de la música. A la trobada d’enguany hi ha hagut moments preciosos i, per damunt de tot, moltíssima motivació, dedicació i implicació per part dels alumnes. Tot un plaer veure aquests somriures de satisfacció.

Esperem continuar amb aquest projecte per molts anys més.

1. Susana

Vaig poder gaudir de la seva actuació en directe i va ser espectacular, preciosa!!! Moltes felicitats a totes les noies i nois i al director!!! : )