Una alumna de 1r de Batxillerat, seleccionada al projecte “I tu?, jo bioquímica”

L’alumna Carlota Moya ha estat seleccionada per prendre part al projecte “I tu?, jo bioquímica”, una iniciativa impulsada per la UB que permet als alumnes de 1r de batxillerat realitzar pràctiques de bioquímica durant tota una setmana i amb un nivell de complexitat superior al que permeten els laboratoris dels centres educatius de secundària.

L’acte de clausura de la 25ena edició d’aquest projecte s’ha celebrat aquest passat divendres 25 de juny, i ha servit també per fer pública la selecció de l’alumna del Vilatzara. La mateixa Carlota Moya, conjuntament amb l’alumna Eva Català, que havia participat en la convocatòria del curs passat, així com la professora Carme Garcia, han assitit a l’acte, que ha tingut lloc al paranimf de la universitat de Barcelona.