Tres alumnes del Vilatzara, seleccionats a l’Exporecerca 2021

El certamen Exporecerca Jove, que aquest 2021 arriba a la 22ena edició, serveix per divulgar alguns dels millors treballs de recerca de segon de Batxillerat. Tres alumnes del centre han arribat a la primera fase de selecció telemàtics, i dos han aconseguit l’accés a la fase final.

Tres alumnes de l’institut, Arnau Carnicé, Mariona Mitjavila i Eva Català, han format part d’una selecció de 60 estudiants que han tingut l’oportunitat de defensar el seu treball de recerca en la fase telemàtica del certamen que va tenir lloc els passats dies 27 i 28 de febrer.

Un cop feta a aquesta primera presentació telemàtica, dos dels tres alumnes han passat a la fase final de l’Exporecerca 2021, que es realitzarà de manera presencial els dies 26 i 27 de març. Mariona Mitjavila ho ha aconseguit amb el seu treball “La influència dels factors psicològics en la recuperació d’una lesió esportiva” i Arnau Carnicé ha estat seleccionat gràcies a la recerca sobre “Adaptació a la Biomassa”.