The Mystery of the Teenage Brain.

El passat dijous, dia  15 de novembre, ens va visitar l’Adriana Galván, PhD, professora de psicologia a la Universitat de Califòrnia, Los Angeles (UCLA).

El consolat dels Estats Units a Barcelona ens va oferir la possibilitat d’escoltar Galván en una xerrada als alumnes de 1r de batxillerat sobre el desenvolupament i les característiques del cervell en l’adolescent, des del punt de vista de la neurobiologia.

La doctora Galván es troba en aquests moments treballant a Barcelona dins del marc de cooperació Fulbright entre els governs dels Estats Units i d’Espanya fent recerca sobre el mateix tema de la conferència, The Mystery of the Teenage Brain.

L’exposició, totalment en anglès, ha tingut molt bona acollida entre els alumnes participants, els quals han tingut la possibilitat de preguntar sobre com diferents aspectes: l’estudi, la música,  les drogues, l’amor… afecten el desenvolupament del cervell.