Tertúlia de Joves a la Ràdio

Aquest curs a 4t d’ESO es posa en marxa un projecte nou que consisteix en la participació en el programa de ràdio Parlant de tot, dirigit per Jaume Cabot, que s’emet a Vilassar Ràdio cada dijous de 10h a 13h.

Amb aquest projecte es pretén fomentar el diàleg, enriquir les interpretacions individuals a partir de les aportacions col·lectives, treballar les habilitats comunicatives i millorar l’expressió oral.

Avui, dijous 19 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO: Vladimir Baró, Xavier Corona, Xavier Espinosa, Berta Rico i Adriana Vargas s’han estrenat com a tertulians en la secció Tertúlia de Joves a Vilassar Ràdio per expressar què senten, com viuen l’actualitat i explicar-nos com pensem sobre tot el que està passant aquests dies a Catalunya.

Al començament hi ha hagut els nervis que suposa posar-se al davant d’un micròfon i parlar d’un tema tan complex, però de mica en mica els nervis han desaparegut i han fet una tertúlia en què han demostrat estar molt posats en l’actualitat.

“No tenim por” ha estat un dels lemes més repetits aquests dies. Ells no en tenen tampoc. En tot cas, parlen de ràbia i incertesa  pels dies que vindran.

Podeu escoltar la tertúlia clicant aquí.