Taller de Reanimació cardiopulmonar

Els alumnes de 1r i 3r d’ESO han participat  en el taller de Reanimació cardiopulmonar, RCP, impartit pel personal sanitari del CAP de Vilassar de Mar. El poble compta amb diverses àrees cardioprotegides amb desfibril·ladors que facilitarien una actuació ràpida i de qualitat en una situació d’emergència.

El taller pretén formar els alumnes i donar-los eines d’actuació davant situacions que requereixen de la reanimació cardiopulmonar, l’ús del desfibril·lador, maniobres de comprensió toràcica…  Durant l’activitat, han pogut posar en pràctica  les indicacions de les formadores amb ninots i també entre ells.

Al taller també hi ha assistit professorat del centre. Tothom ha valorat molt positivament aquestes activitats.