Taller de Física de partícules a la UB

El passat divendres 22 de març l’alumne de 2n de batxillerat Pau Herrera va assistir al Taller de Física de partícules  de la Universitat de Barcelona. Aquest taller s’emmarca en el programa internacional Hands on Particle Physics, es realitza a la Facultat de Física de la UB des de 2005 i al llarg dels darrers anys ha comptat amb la participació d’alumnes de l’Institut Vilatzara. El programa es desenvolupa en sessions de matí i tarda: xerrades, exposicions,exercicis pràctics, videoconferències… La jornada va finalitzar amb una visita guiada pels diferents laboratoris de la facultat permetent així als alumnes descobrir les diferents línies de recerca en què s’està treballant.

Un total de 90 estudiants de tot Catalunya van participar en aquesta segona sessió del taller 2019 on van poder experimentar com a científics i  submergir-se en el fascinant camp de la física de partícules.