Taller de sexualitat i relacions afectives a 3r d’ESO

Durant aquesta setmana de febrer els nostres alumnes de 3r d’ESO realitzen el taller Sexualitat i relacions afectives, que està conduït per la psicòloga Noemí Domínguez.
Aquest taller consta de dues parts. Una primera part teòrica i reflexiva sobre els conceptes i idees compartides de la sexualitat i afectivitat. La segona part es fa una setmana després i són dues hores més pràctiques en què els alumnes faran dinàmiques de grup que serveixen per simular situacions de conflicte que aprenen a resoldre amb recursos d’intel·ligència emocional que els va facilitant la formadora o algun company.
img-20170301-wa0007
Aquests tallers permeten aclarir informacions errònies que tenen els adolescents sobre la sexualitat i que els han arribat sostingudes per creences i prejudicis socials compartits entre molts de nosaltres i que cal qüestionar.
És molt enriquidor pel centre educatiu poder oferir xerrades i tallers amb formadors especialitzats i amb experiència.
        img_9158-1