Sortida Palau de la Música amb l’alumnat de 1r ESO

El dimecres 8 de Març l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat una sortida al Palau de la Música. L’alumnat ha visitat l’emblemàtic edifici modernista i ha pogut escoltar en directe un concert de swing.

El concert-espectacle Jazz en viu… Swing! protagonitzat per l’Original Jazz Orquestra Taller de Músics mostra i dóna a conèixer l’evolució del jazz des dels inicis fins al swing. Per fer-ho possible, al llarg de 50 minuts seguirem un recorregut per conèixer la història i els trets més importants del jazz
que han anat evolucionant fins a arribar al swing.

Cal destacar que a més més a de la Big Band hem pogut gaudir de dos ballarins de swing i claquet i una gran cantant.

La visita es va complementar amb unes activitats de descoberta de la botànica del Parc de la Ciutadella, on també van poder gaudir de l’entorn i el bon dia que ens va fer.