Sortida de l’alumnat de 3r d’ESO a l’exposició Dalí Cibernètic

El dia 2 i 16 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO, va fer la visita a l’exposició Dalí Cibernètic a l’IDEAL, el Centre d’Arts Digitals de Barcelona.

Van poder fer un viatge immersiu per la ment de Salvador Dalí, descobrint com la genialitat de la seva obra és el resultat d’un pensament obert, ambiciós, provocador i també científic.

L’exposició fa un recorregut per totes les seves obres des d’una perspectiva nova, utilitzant les arts digitals i creant un entorn innovador, on l’experiència del recorregut et sorprèn a cada sala. Amb grans projeccions, instal·lacions interactives, realitat virtual, hologrames i intel·ligència artificial.

Va ser una sortida molt enriquidora, l’alumnat va gaudir molt, coneixent l’obra de Dalí més a fons i experimentant amb les noves tecnologies.

És una visita cent per cent recomanable!