Sortida al YOMO

El divendres 2 de març els alumnes de 1r d’ESO del Vilatzara van anar al YOMO (The Youth Mobile Festival), que és un esdeveniment del Mobile World Congress.

YOMO presenta un programa dissenyat per animar els joves a investigar i continuar l’educació i la carrera en ciència, tecnologia, enginyeria, art/disseny i matemàtiques (disciplines STEAM).

YOMO constitueix una enorme exposició de ciència i tecnologia. Amb espectacles de teatre en viu, tallers interactius i dotzenes d’activitats pràctiques. Ha estat dissenyat per portar l’aprenentatge de l’aula a la vida real, mitjançant la demostració d’oportunitats professionals emocionants i gratificants disponibles en l’ecosistema mòbil i del sector STEAM.

Aquesta sortida ha permès que els alumnes hagin pogut gaudir la ciència i la tecnologia més sorprenents i impressionants, a través de les quals  no només s’han divertit, sinó que també han descobert una àmplia gamma de continguts en totes les àrees relacionades amb STEAM.

Els ha fet molta il·lusió anar-hi i ho han passat molt bé.