Sortida al teatre: Mirall trencat

El passat 14 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat van anar al Foment Mataroní a veure l’obra teatral Mirall trencat, una de les lectures obligatòries que serà objecte d’avaluació a les properes proves de selectivitat. La història recull la vida de tres generacions de la família Valldaura des de finals del s. XIX fins a després de la fi de la guerra civil.

En acabar l’obra van participar de manera activa en un col·loqui amb els actors. D’aquesta manera els alumnes van poder acabar d’analitzar i treballar els elements principals de l’argument, la trama, els protagonistes, l’estructura i la simbologia de la novel·la de l’autora Mercè Rodoreda.

En Wladimir ens explica la seva impressió:

” M’ha agradat molt l’obra, sobretot els intercanvis dinàmics entre els personatges i la cura que han tingut amb el tractament dels diferents rols, sobretot els de l’Eladi Farriols i l’Armanda.”