Sant Jordi 2024

Com cada any, el proper 23 d’abril celebrarem la diada de Sant Jordi a l’Institut Vilatzara.

Fa dies que des del centre estem preparant els tallers, concursos i activitats que podran fer els alumnes durant la diada del proper dimarts.

Us compartim el pòster que ens ha preparat el Joel Cucurull de 2n de batxillerat i us adjuntem el programa on es concreten els horaris i espais on es realitzaran les diferents propostes: recital poètic, concert de Sant Jordi, concurs de talents, activitats esportives amb locució en directe, el Paraulògic del Vilatzara, taller de fermalls, concurs de decoració portes, entre d’altres, en què l’alumnat lliurement hi participarà.

Recordeu que no es farà classe a cap nivell. L’alumnat podrà participar dels diferents tallers, concursos i activitats lliurement, es farà un seguiment d’aquestes i al final del matí es premiaran les activitats realitzades.

Animem a tota la comunitat educativa a gaudir d’aquesta festa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *