Sant Jordi 2023

Benvolgudes famílies,

Com cada any, celebrarem la diada de Sant Jordi a l’Institut Vilatzara.

Fa dies que des del centre estem preparar els tallers, concursos i activitats que podran fer els alumnes durant la jornada del proper divendres 21 d’abril.

Us compartim el pòster que ens ha preparat el Marc Martínez de 2n de batxillerat i us adjuntem el programa on es concreten els horaris i espais on es realitzaran les diferents propostes: recital poètic, concert de Sant Jordi, concurs de talents, activitats esportives, el Paraulògic del Vilatzara, taller de fermalls, concurs de decoració portes, karaoke, taller d’ssstrepits, entre d’altres, en què l’alumnat lliurement hi participarà. A més, s’emetrà un programa especial a Ràdio Vilatzara que podreu escoltar en directe.

Recordeu que no es farà classe a cap nivell. L’alumnat podrà participar dels diferents tallers, concursos i activitats lliurement, es farà un seguiment d’aquestes i al final del matí es premiaran les activitats realitzades.

Animem a tota la comunitat educativa a gaudir d’aquesta Festa!