S’acosta Sant Jordi!

S’acosta un Sant Jordi que aquest any serà diferent però que volem celebrar igualment, encara que sigui confinats des de casa, ja que és un festa molt especial.

Per això, animem a tot l’alumat que ens faci arribar les activitats, creacions, fotos, vídeos i totes aquelles tasques relacionades amb Sant Jordi que se’ls han proposat des dels diferents àmbits. Alguns alumnes ja ho han fet i ens han arribat treballs molt originals i creatius, però en necessitem més per fer-ne un bon recull i celebrar la festa d’aquesta manera tan particular.

Xavier Corona 2n BTX C

A més, us informem que alguns alumnes de 4t d’ESO, el dijous 23 d’abril, el dia de Sant Jordi, fan una col·laboració amb Mataró Ràdio i participen a les 12:30h en un programa en què s’escoltarà la recitació de poemes d’autors destacats de la literatura catalana, que han estat musicats per cantants d’arreu dels Països Catalans.

També participaran entre les 11h i les 14h al programa especial sobre Sant Jordi que es farà a Vilassar Ràdio.  Durant aquestes hores es podran escoltar alguns d’aquests poemes recitats pels alumnes de 4t d’ESO.

Ànims a tots i que res ni ningú ens tregui la il·lusió de celebrar aquest dia!

Us deixem algunes fotografies precioses que ha fet l’alumnat de Cultura audiovisual de 2n de batxillerat.

Blanca Montes 2n BTX C                                                                Helena Vela 2n BTX C

Inés de Angulo 2n BTX C