Reconeixement i difusió d’alguns Treballs de Recerca

Aquesta setmana s’ha fet un acte de reconeixement i difusió d’alguns dels millors Treballs de Recerca del curs 2021-2022 de diferents àmbits. Per tal de fer el reconeixement que es mereixen, s’ha fet una tria, que ha estat difícil per la qualitat dels treballs presentats, però necessària per fer-ho factible.

Els treballs que han centrat l’acte han estat:

• Eric García: Blockshain i criptomoneda
  • Adriana Laguna: Positiu o negatiu? La pandèmia i els infants
  • Ferran Miró: Fissures en les construccions
  • Carlota Moya: Importància dels fotoreceptors
  • Lúa Berlinches: Teràpia gènica en el tractament del càncer

L’alumnat seleccionat s’ha aplegat a la Sala d’Actes per mostrar les exposicions dels seus treballs a estudiants que actualment cursen 1r de Batxillerat. Tot seguit s’ha iniciat un col·loqui, moderat per les professores Natàlia Aliaga i Raquel Úbeda, per tal de resoldre dubtes i inquietuds de l’alumnat que ha de fer el TR.

Un acte molt interessant perquè dona a conèixer les claus per poder fer una bona feina, ja que el Treball de Recerca suposa un esforç i dedicació que, en molts casos, ofereix un resultat final de molt valor acadèmic.

Finalment i, gràcies a la col·laboració de l’AMPA, s’ha lliurat un obsequi als alumnes participants.