Reconeixement de Treballs de Recerca

El 16 de desembre, a la sala Carrau, es va presentar una selecció de Treballs de Recerca.  Aquest acte de reconeixement, a què van poder assistir els familiars i l’alumnat de 1r de Batxillerat, té per objectiu fer visible la feina feta per l’alumnat i els seus tutors de treballs i, a la vegada, donar idees per ajudar l’alumnat de 1r de batxillerat en la tria del treball que hauran de començar enguany.  L’acte va constar de dues parts: la presentació dels treballs i un petit col·loqui per resoldre dubtes i inquietuds de l’alumnat que aquest curs inicia el seu treball.

El Treball de Recerca és una activitat curricular que realitzen els alumnes entre el primer i el segon curs de batxillerat. El treball implica una investigació al voltant d’un tema triat per l’alumnat; el resultat final consta d’una part escrita i una exposició oral que es presenta davant d’un tribunal format per professorat del centre. Aquesta tasca suposa un esforç i dedicació que, en molts casos, ofereix un resultat final de molt valor acadèmic.

Per tal de fer el reconeixement que es mereixen, es va fer una tria, difícil per la qualitat de molts treballs, però necessària per fer-ho factible.

Els treballs presentats van estar:

• Tessel·lacions. Treball de Lydia  Azcárate, tutoritzat per la professora Montserrat LLobet i Maria Frigola.
  • L’efecte dels desinfectants. Com afecten a la pell i als bacteris. Treball d’Albert Bolós, tutoritzat per la professora Carme Garcia.
  • Lesions en diferents tipus d’esport.  Treball de Mario Boza,  tutoritzat per la professora Carme Garcia.
  • La posidònia a la mediterrània. Treball de Júlia Garcia, tutoritzat per la professora Ana Mira.
  • El Feixisme britànic. Treball de Pere Julbe, tutoritzat pel professor Xavier Figueras.
  • Dansa i neuromàrqueting. Treball d’Edna Llongueras tutoritzat pel professor Jordi Rincón.
  • Controles o no controles? Treball de Yaiza Nieto tutoritzat per la professora Conxa Sangüesa.
  • Espectre autista a l’escola. Treball de Laura Miralles, tutoritzat per la professora Lina Mujal.

En acabar, l’alumnat seleccionat va rebre un obsequi gràcies a la col·laboració de l’AMPA.

Enhorabona a tothom per la feina feta!