Reconeixement de Treballs de Recerca

Avui, dimecres 20 de desembre, s’ha celebrat l’acte de reconeixement de Treballs de Recerca. Aquest acte, a què han pogut assistir familiars i l’alumnat de 1r de Batxillerat, té per objectiu fer visible la feina feta per l’alumnat i els seus tutors de treballs i, a la vegada, donar idees per ajudar l’alumnat de 1r de batxillerat en la tria del treball que hauran de començar enguany.  L’acte ha constat de dues parts: la presentació dels treballs i un petit col·loqui per resoldre dubtes i inquietuds de l’alumnat que aquest curs inicia el seu treball.

El Treball de Recerca és una activitat curricular que realitzen els alumnes entre el primer i el segon curs de batxillerat. El treball implica una investigació al voltant d’un tema triat per l’alumnat; el resultat final consta d’una part escrita i una exposició oral que es presenta davant d’un tribunal format per professorat del centre. Aquesta tasca suposa un esforç i dedicació que, en molts casos, ofereix un resultat final de molt valor acadèmic.

Per tal de fer el reconeixement que es mereixen, s’ha fet una tria, difícil per la qualitat de molts treballs, però necessària per fer-ho factible.

Els treballs presentats han estat:
La fiabilitat del neuromàrqueting” de la Melina Zare i  tutoritzat per la Sara Francès
Projecte de recreació 3D del castell de Burriac de la Marta Duch i tutoritzat per la Montse Llobet
Traduint Lowell de la Joana Porté i tutoritzat per la Lina Mujal
Les vibracions: el poder dels gongs i els bols tibetans de l’Emma Ortiz i tutoritzat pel Javi Merino
Braç robòtic de Marcel Vilaró i tutoritzat pel Jaume Linares
Es pot aprendre la Taula Periòdica jugant? de l’Andrea Ximenes i tutoritzat per la Carme Garcia

Un acte molt interessant perquè dona a conèixer les claus per poder fer una bona feina, ja que el Treball de Recerca suposa un esforç i dedicació que, en molts casos, ofereix un resultat final de molt de valor acadèmic.Per tancar l’acte, agraïm l’AMPA que ha lliurat un obsequi als alumnes participants.