Rebuda institucional per a l’alumnat de l’intercanvi amb Alemanya

Aquest dimarts, l’alcaldessa i la regidora d’Educació han donat la benvinguda als estudiants alemanys del Goethe-Gymnasium de Bensheim, que aquests dies comparteixen experiències amb l’alumnat del Vilatzara en el marc de l’intercanvi lingüístic entre els dos centres.

Avui han anat al centre, han conegut els espais i han fet parada obligada a la cantina. Anteriorment, també van tenir temps d’agafar el tren i anar fins a l’Arc del Triomf, des d’on van començar una ruta per Barcelona que els va permetre conèixer el Palau de la Música, la Catedral… Els alumnes van fer de reporters, explicant cada lloc d’interès de la ciutat. Van fer una gimcana fotogràfica pel barri Gòtic i van passar pel mercat de la Boqueria i Les Rambles.

Benvinguts tots i totes!!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>