Proves diagnòstiques de 2n d’ESO

Aquest curs, el Departament d’Educació ha previst la realització d’una prova diagnòstica per l’alumnat de 2n d’ESO. Es tracta d’una prova que avalua les competències i sabers bàsics en competència comunicativa lingüística, en competència matemàtica i en competència científica.

És una avaluació interna de caràcter informatiu, formatiu i orientador, que vol ser una eina de diagnosis al servei dels centres, del professorat, de l’alumnat i de les famílies per impulsar la millora global del sistema educatiu català.

Des del centre es realitzaran les proves els propers dilluns 8, dimarts 9 i dimecres 10 d’abril. L’ordre de les proves serà el següent:

• Dilluns 8 d’abril. Català i Ciències experimentals
  • Dimarts 9 d’abril. Castellà i Matemàtiques
  • Dimecres 10 d’abril Anglès

A la web del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu en trobareu més informació.

Informació famílies 2024