Els alumnes de 1r d’ESO C fan un treball sobre l’actualitat

Durant el mes de novembre, al Taller de premsa, els alumnes de 1r d’ESO C han fet un treball sobre l’actualitat.

El treball, que s’ha fet en grups de tres i quatre, ha consistit a escollir un tema sobre l’actualitat, fer recerca, preparar un power point i fer una exposició oral. Alguns dels temes escollits han estat el canvi climàtic, la contaminació de l’aigua, els gossos que s’abandonen al carrer, el sexisme, l’ús que els més joves fan de les xarxes socials i el trap, un dels estils musicals més de moda, entre altres.

El motiu d’aquest projecte ha estat treballar l’actualitat per saber què està passant al món i ser més conscients, aprendre a fer recerca d’informació, treballar en equip i exposar la feina davant els companys de classe.

Redacció: Abril Cáceres, Joana Casanovas i Candela Mariné (alumnes de 1r d’ESO C)