Projecte Erasmus+ Creativity Knows no Borders

El projecte Erasmus+ Creativity Knows No Borders es va iniciar en el curs 14-15 i ha transcorregut al llarg de tres cursos escolars. Aquest curs és quan el projecte finalitza. Durant aquest temps, deu instituts de deu països diferents hi hem col·laborat tot duent a terme diferents tasques i activitats en què la creativitat ha estat el tema comú.

Els alumnes de 4rt d’ESO han estat els principals participants en les activitats del programa. Aquestes tasques s’han integrat dins del currículum  ja que abracen moltes àrees d’aprenentatge.

Del nostre centre han participat en les diferents mobilitats del programa vint-i-set alumnes. Ha estat una experiència que ha permès que els  alumnes s’hagin relacionat amb alumnes de la resta de països i hagin pogut desenvolupar les seves hablilitats socials i lingüístiques, així com aprendre a treballar en un equip internacional.

Els alumnes valoren positivament el fet de conèixer noves cultures, conviure i participar en la vida familiar d’altres països i el fet de ser representants del nostre institut als diferents llocs visitats.

Enhorabona a tots el qui ho han fet possible.

Podeu veure més informació sobre el projecte al següent enllaç:

logo erasmus

erasmus