Projecte Creativity Knows no Borders: anem a Eslovàquia

Propera mobilitat Erasmus+ del 21 al 27 de febrer . Projecte: Creativity Knows No Borders.

Hem visitat els instituts de Portugal, Belgica, Itàlia, Finlàndia amb el projecte Erasmus+. La setmana vinent tres alumnes i dos professors de l’Institut Vilatzara participa en la trobada del projecte a Banska Bystrica, Eslovàquia. L’institut acollidmapa erasmusor: Gymnazium Mikulasa Kovaca.

Allà els alumnes dels deu paísos participants al projecte participaran en activitats proposades per l’institut acollidor i en les activitats que són part del projecte comú, com ara mostrar productes artístics realitzats per alumnes de l’institut de procedència, presentar l’escena de The Tempest de William Shakespeare en la que treballen els  alumnes de 4rt d’ESO, i ensenyar cançons a alumnes amb discapacitats.