Premis d’excel·lència al Batxillerat

Des de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Vilassar de Mar s’ha atorgat a quatre alumnes de l’Institut Vilatzara el Premi Esforç i Excel·lència. Així, la Carmen Arechaga, l’Arnau Carnice Rey, la Laia Ba Preciado i la Judith Güell, els estudiants amb les millors notes d’aquests darrers dos cursos escolars, han estat guardonats amb un xec gegant de 810 euros.

L’acta de reconeixement ha tingut lloc a la Sala Roser Carrau conjuntament amb l’alumnat premiat de l’Institut Pere Ribot, familiars, amics, els representants dels centres i l’Ajuntament de Vilassar de Mar. Els estudiants han rebut de mans de la regidora de Joventut, Montse Gual, i del regidor d’Ensenyament, Jordi Tapias, el seu xec de 810 euros nets (ja porten descomptats els impostos dels 1.000 euros inicials) que premia les seves bones notes.

Aquest acte ha servit també per reconèixer públicament la merescuda Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que el curs passat es va atorgar a la Carmen Arechaga i la Laia Ba, totes dues amb una nota mitjana, en la fase general, superior o igual a nou punts.

Moltes felicitats!