Premis BATX2LAB

El dimecres 14 de març, es van lliurar els premis als millors treballs de recerca del BATX2LAB, un projecte promogut pel Parc Científic de Barcelona (PCB) en el marc del seu programa Recerca en societat. La trobada, que va tenir lloc a la sala Dolors Aleu del PCB, va aplegar més de 140 assistents.

L’acte conclou cada any amb el lliurament dels premis als guanyadors dels millors treballs, que també seran presents en un estand de la fira Fira Recerca en Directe del PCB, que es farà a CosmoCaixa Barcelona de l’11 al 14 d’abril.

Enguany, s’han seleccionat 59 alumnes de les 126 sol·licituds rebudes per participar al BATX2LAB.

És un plaer comunicar-vos que entre els estudiants guardonats hi ha l’alumne del nostre centre Oriol Berlinches Planas, pel treball Creixement microbià: mitofusina 2 i la divisió cel·lular, que han tutoritzat els professors: Carme Julià i Jaume Serra. I el tutor de l’Institut de Recerca Biomèdica: Jordi Coste.

El premi ha sigut una tauleta tàctil per a l’alumne i 200€ que s’invertiran en material per al laboratori del centre.

Enhorabona, Oriol!

Felicitats a tots el qui ho heu fet possible!