Preinscripció a ensenyaments d’educació secundària obligatòria

Termini per presentar la sol·licitud: del 30 de març al 7 d’abril de 2016

Documentació necessària

Sol·licitud de preinscripció

A. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud de preinscripció es formalitza i presenta, junt amb la documentació acreditativa, dins el termini. Si la sol·licitud s’ha tramès mitjançant el suport informàtic disponible al web del Departament d’Ensenyament, un cop enviades les dades a través d’aquesta eina informàtica, cal imprimir i signar la sol·licitud i, junt amb la documentació acreditativa corresponent, presentar-la dins el termini establert al centre de primera opció.

B. Calendari de preinscripció i matrícula

– Període de presentació de sol·licituds: del 30 de març al 7 d’abril de 2016, ambdós inclosos. Es pot enviar la sol·licitud per Internet fins a les 24 h del dia 6 d’abril de 2016.

– Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb el barem provisional: 15 d’abril de 2016.

– Termini de reclamació del barem provisional: 15 a 20 d’abril de 2016.

– Sorteig del número de desempat: 18 d’abril de 2016, a les 11 h als Serveis Centrals del Departament d’Ensenyament.

– Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb el barem: 25 d’abril de 2016.

– Publicació de les llistes de l’alumnat admès i, si escau, de la llista d’espera: 20 de maig de 2016.

– Període de matrícula per a l’alumnat amb plaça assignada al 1r. de l’ESO: del 13 al 17 de juny de 2016, ambdós inclosos.

– Període de matrícula ordinària per a l’alumnat preinscrit amb plaça al 2n,3r i 4t de l’ESO del 27 de juny a l’1 de juliol de 2016, ambdós inclosos.

– Període de matrícula extraordinària per a l’alumnat d’educació secundària obligatòria pendent de l’avaluació de setembre: del 7 al 9 de setembre de 2016, ambdós inclosos.