Pla lector

Aquest curs, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha iniciat el projecte del Pla Lector amb l’objectiu de fomentar l’hàbit lector, ajudar a descobrir i a valorar el gust per la lectura i, a la vegada, augmentar la competència comunicativa i lingüística.

Estem convençuts que la lectura és un eix vertebrador de l’aprenentatge i una eina per arribar al coneixement. Una correcta comprensió lectora aproparà l’alumnat a l’assoliment de l’èxit escolar.

Esperem que els alumnes puguin gaudir d’aquestes estones de lectura a través d’històries sorprenents, viatges amb el temps i mons imaginaris.

Un llibre obert és un cervell que parla; tancat un amic que espera; oblidat, una ànima que perdona; destruït, un cor que plora.” Proverbi hindú.