Participació al Model de Parlament Europeu, MEP

Un grup d’alumnes de 1r i 2n de batxillerat, i també antics companys, van assistir el passat mes de desembre, a la fase catalana de les sessions de debat del Model de Parlament Europeu, MEP.

Aquest programa fomenta en els joves la consciència de  ciutadania europea i la cultura de debat parlamentari  constructiu a través de la recreació de sessions parlamentàries entre estudiants. En aquesta edició, els temes de debat han estat El paper de la Unió Europea davant el canvi climàtic, Estratègies davant de l’envelliment demogràfic, Els bitcoins i l’enginyeria econòmica i El tràfic d’éssers humans.

Els alumnes seleccionats assistiran a la següent fase, a la ciutat de Saragossa. Us desitgem molta sort!