Padlet mobilité Catalogne – Grenoble

Alguns alumnes de 4t d’ESO aquesta setmana han participat en un padlet per realitzar una activitat dins del marc del Programa de Mobilitat Catalunya – Grenoble, en el qual va participar l’Àfrica García de 4t d’ESO F.

L’objectiu de l’activitat consistia a enviar un missatge a l’alumna francesa, en aquesta cas, la Fanny, que ha compartit aquesta experiència amb els nostres alumnes per conèixer l’entorn, el poble, el centre i adquirir més habilitats lingüístiques.

Els alumnes han fet una sessió virtual i li han explicat com viuen la situació, des que va aparèixer la COVID-19 i ens va obligar a deixar la rutina que tots teníem, i com ha fet que la nostra vida hagi canviat.

Us deixem l’enllaç perquè pugueu escoltar la conversa i el missatge que fan arribar a la companya francesa.

Mais Fanny, ce que nous pouvons te dire en conclusion c’est que tu nous manques beaucoup et que nous avons adoré t’avoir parmi nous, même si nous n´avons pas pu te dire convenablement au revoir.

On t´aime Fanny !

Sens dubte, tot plegat, una experiència molt enriquidora!