Orientació acadèmica a 4t d’ESO

Durant el mes de març i abril, els alumnes de 4t d’ESO han rebut unes xerrades d’orientació acadèmica a càrrec de la tècnica de l’Ajuntament Cristina Notario.

Les xerrades estan centrades especialment en la formació profesional i l’objectiu és donar als alumnes una visió general del sistema educatiu, dels diferents itineraris i de les opcions que tenen un cop  acaben l’Educació Secundària Obligatòria. També se’ls informa dels criteris d’accés, dels àmbits i famílies acadèmiques en què s’inscriuen, dels centres on s’imparteixen els estudis i  de les sortides professionals associades.

Unes sessions d’orientació molt interessants en què els alumnes han pogut preguntar i resoldre dubtes sobre el seu futur professional.

orientació 1                     orientació 2