Noves mesures organitzatives al Batxillerat

A partir del proper dimarts 3 de novembre s’ha de reduir l’assistència presencial de l’alumnat de Batxillerat al centre. Aquesta nova mesura publicada a la Resolució SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, té per objectiu limitar la mobilitat per contenir el brot de la pandèmia COVID-19.

En aquest sentit s’ha optat per l’educació semipresencial en setmanes alternes al Batxillerat.

L’alumnat de 1r de Batxillerat seguirà el curs presencialment al centre la primera setmana, mentre que l’alumnat de 2n de Batxillerat ho farà telemàticament. La següent setmana s’alternarà la presencialitat. L’horari d’atenció telemàtica es publicarà a la pàgina web del centre i l’enllaç de les sessions les facilitarà el professor de cada matèria.

Aquesta mesura es durà a terme fins a nou avís i sempre que la situació sanitària ho permeti; no obstant us concretem l’organització fins a finals de desembre:

Setmana 1r Batxillerat 2n Batxillerat
Del 2 al 6 de novembre Presencial Telemàtic
Del 9 al 13 de novembre Telemàtic Presencial
Del 16 al 20 de novembre Presencial Telemàtic
Del 23 al 27 de novembre Telemàtic Presencial
Del 30 de novembre al 4 de desembre Exàmens trimestrals presencials Exàmens trimestrals presencials
Del 7 a l’11 de desembre Presencial Telemàtic
Del 14 al 18 de desembre Telemàtic Presencial