Distinció PAU 2015 per alumna del centre

La Conselleria d’ Economia i Coneixement va lliurar ahir, 28 de juliol,les Distincions de les proves d’ accès a la universitat 2015 als alumnes que han obtingut una nota igual o superior a 9, a la fase general d’ aquestes proves. L’alumna HELENA CIVIT ha rebut aquesta distinció per haver obtingut la nota 9,6 sobre 10 a la fase general de les PAU 2015, una de les millors qualificacions de Catalunya en les proves d’ accès a les PAU .

Helena Civit. Distinció PAU 2015

El Conseller d’Economia i Coneixement Dr. Andreu Mas-Collell va presidir l’acte acompanyat entre d’altres pel Sr.Joan Mateu, Secretari de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament, Sra.Teresa Pijoan, Directora general del departament d’Ensenyament, Sr.Antoni Castellà, Secretari d’universitats i Recerca, Sra.Pilar Gómez Coordinadora de PAU a Catalunya, Sr. Jesús Prujà Cap de l’Oficina d’Accés a la Universitat,i, el Dr.Claudi Alsina Secretari general del Consell interuniversitari de Catalunya.
El Dr. Claudi Alsina amb un parlament de benvinguda va obrir l’acte, a continuació la Sra. Pilar Gomez Cardó va fer una breu presentació dels estudiants guardonats que van pujar a rebre la distinció de mans de la taula de presidència. En acabar els lliuraments, l’alumne amb el número 1 de la promoció va fer un petit parlament i, tot seguint va tancar l’acte amb un parlament final el Conseller d’Economia i Coneixement Sr. Mas- Collell.