mSchools Mobile History Map

Durant el segon trimestre i part del tercer, un grup d’alumnes de 1r d’ESO ha estat treballant amb la proposta del programa mSchools Mobile History Map. Aquest és un projecte pioner que potencia el treball col·laboratiu amb dispositius mòbils mitjançant una APP de geolocalització, que permet als alumnes crear contingut relatiu a punts d’interès propers al centre educatiu.

Es alumnes han geolocalitzat un total de vint-i-tres punts i han creat continguts en català, castellà i anglès sobre el tema que van triar: La primera línia de tren de la península: Barcelona – Mataró.

Al voltant de l’itinerari també han elaborat i geolocalitzat jocs de preguntes que permeten a l’usuari tenir més coneixement sobre els fets importants del projecte de forma lúdica.

Mitjançant aquest treball, la informació ja està a disposició de tota la societat.

El projecte està inscrit al concurs mSchools Students Awards.

Molta sort!

Us deixem el vídeo del projecte.