Mostra Literària Mossèn Pere Ribot

Com cada any, i en el marc de la celebració de Sant Jordi, els nostres alumnes han participat a la Mostra Literària Mossèn Pere Ribot.

El passat 20 d’abril es va donar a conèixer el veredicte del jurat, el qual va premiar els treballs de la Maria Abelló de 3ESO en la categoria C (12-14 anys), modalitat de prosa, per Còpies, i de l’Estel Pou de 1r batxillerat  en la categoria D (15-18 anys), modalitat de prosa, per Memòries d’un refugiatTots els treballs guanyadors participaran en la Mostra Literària del Maresme, la fase comarcal del concurs.

L’alcalde i la regidora de cultura de Vilassar de Mar van ser els encarregats de lliurar el premis, i diversos integrants de La Tropa Teatre, entre el quals els nostres alumnes de batxillerat Martí Serra i Laura Ballestero, van presentar i recitar fragments de les obres premiades.

L’enhorabona a tots els participants i felicitacions a les guanyadores!