Mostra Literària Mn. Pere Ribot

Com cada any, diversos alumnes del nostre centre han elaborat les seves creacions literàries per participar en la Mostra Literària Mn. Pere Ribot, que organitza l’Ajuntament de Vilassar de Mar. Divendres 9 de març es van portar a l’Espai Cultural Can Bisa els sobres amb les obres originals.

El veredicte es farà públic el divendres 20 d’abril, a les 19:30h, a la Biblioteca Municipal Ernest Lluch.  Els premis es lliuraran en el mateix acte. L’Ajuntament de Vilassar de Mar enviarà les obres premiades a l’Ajuntament organitzador de la fase comarcal per participar en la fase final de la XXXV Mostra Literària del Maresme i publicarà les obres guanyadores en una primera edició.

Per nosaltres, els alumnes ja han guanyat! Ara esperarem el veredicte del jurat!

Molta sort!